marca 29, 2021

[6] BOOKTAG MUZYCZNIE

 

Książka, którą aktualnie czytam to dość ciężka pozycja wobec tego zaplanowałam na dziś coś innego niż kolejna recenzja :)

 

BOOK TAG – GATUNKI MUZYCZNE

 

HEAVY METAL – książka za ciężka do ogarnięcia




Przeminęło z Wiatrem M. Mitchell. O matko. Niestety nie umiem zrozumieć zachwytów nad tą książką, czytanie jej było dla mnie męczarnią… więc nigdy jej nie skończyłam ;)

 




REGGAE – książka, przy której czytaniu byłeś wesoły


Odnależć swoją drogę I kolejne części serii Ola I Otto autorstwa Aleksandry Rudej. UWIELBIAM tą historię, szalone wyczyny Oli I Ottona, jej dążenia do bycia sławną magiczką I odkrywanie na kolejnych stronach coraz to nowych interesów tej dwójki. Czy wspomniałam już, że to jedna z moich ulubionych serii? :D

 



POP – książka tak popularna, że musiałeś ją przeczytać

 


Zdecydowanie seria Zmierzch :D Przeczytałam ją w czasach gimnazjum, a szał na nią był tak ogromny, że kolejne części przechodziły od jednej koleżanki do kolejnej I wspólnie dzieliłyśmy się wrażeniami. Mimo swojej prostoty to jedna z moich ulubionych książek kiedy jestem chora I potrzebuje poprawić sobie humor

 



KLASYKA – książka z gatunku klasyki, którą uwielbiasz.



Ania z Zielonego Wzgórza L.M. Montgomery to książka, która kojarzy mi się z dzieciństwem I początkami mojej miłości do książek. Jako miejskie dziecko co roku podczas wakacji byłam wysyłana na jakieś dwa tygodnie na wieś. Jedną z książek w domowej biblioteczce była właśnie opowieść o rudowłosej dziewczynce z głową pełną marzeń. Po części dzięki tej opowieści i wakacjach spędzanych na Chytrówce odkryłam w sobie miłość do książek :)

 


COUNTRY –książka, której akcja dzieje się we wsi lub małym miasteczku.

 


Od razu pomyślałam o serii Kwiat paproci, którą rozpoczyna Szeptucha. K.B.Miszczuk osadziła akcję książki głównie na wsi, gdzie upiory i stworzenia słowiańskiego folkloru są nadal żywe.

 

 

A Wy jak odpowiedzielibyście na te pytania? Do zobaczenia w kolejnym wpisie. 🙂

2 komentarze:

  1. Koniecznie ukradnę BookTag! :) Ciekawe u kogo spędzałaś czas na wsi... :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewną osóbką, która tak samo kocha książki ♥

      Usuń

Copyright © Fantastyczne Księgi Valhalli , Blogger