maja 18, 2021

[9] Pantera z Gotham City czyli nowa odsłona Catwoman

Widząc nazwisko Maas na okładce po prostu nie mogłam przejść obojętnie obok tej książki, dlatego kiedy tylko nadarzyła się okazja przeczytania jej - skorzystałam z niej. Po serii "Szklany Tron", która jest jedną z moich ulubionych, miałam spore oczekiwania. Czy udało się je spełnić?



 
Selina Kyle samotnie wychowuje swoją chorą siostrę. Robi wszystko, by zapewnić im przyzwoite warunki życia. Aby sprostać wyzwaniu przyłącza się do jednego z wielu miejskich gangów i zarabia na organizowanych walkach. Przez nieszczęśliwy splot wydarzeń na dwa lata znika z Gotham City by powrócić jako całkiem inna osoba.

Dziewczyna korzysta z nieobecności Batmana - jako Catwoman napada na muzea, zakłady jubilerskie, a nawet gale charytatywne. Gdy przekracza cienką granicę, Batwing postanawia wkroczyć do akcji i powstrzymać ją przed kolejnymi skokami.

Najciekawszym wątkiem było dla mnie sprzymierzenie się głównej bohaterki z dwiema znanymi postaciami - Poison Ivy oraz Harley Quinn. Opisy ich wspólnych działań były zdecydowanie najlepszymi fragmentami książki. Jednocześnie zabrakło mi w tej historii lepszej kreacji bohaterów, szybszego tempa akcji i czegoś nieprzewidywalnego ;)
 
Tytuł: Catwoman. Złodziejka dusz
Autor: Sarah J. Maas
Wydawnictwo: MAG
Kategoria: young adult

MOJA OCENA :              


Jaki jest Wasz ulubiony super bohater? Wolicie Avengers, DC, a może coś totalnie innego ?

4 komentarze:

  1. cukierkowypotwor18 maja 2021 15:57

    Jako fanka X-Men jestem za #teammarvel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spider Man ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko wybrać ulubionego bohatera, lubię chyba wszystkie filmy o superbohaterach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham filmy o superbohaterach, chyba najbardziej lubię Hulka albo AntMana :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Fantastyczne Księgi Valhalli , Blogger